Pages

Thursday, January 31, 2013

HyperSnap Editor's

Tangkap skrin dan teks dengan ini mesti mempunyai utiliti grafik. Jika anda seorang techwriter mewujudkan fail bantuan, latihan mewujudkan manual atau sesiapa sahaja yang memerlukan untuk menangkap bahagian skrin atau teks anda, anda tidak semestinya boleh salin dan tampal, maka anda perlu lihat serius di HyperSnap.

Ia adalah satu skrin dan utiliti teks menangkap untuk Windows. HyperSnap adalah cara terpantas dan paling mudah untuk mengambil skrin dan menangkap teks disunting dari mana-mana bahagian skrin Windows anda. HyperSnap menggabungkan kuasa aplikasi kelas pertama menangkap skrin dengan utiliti menyunting imej maju.

 Ia sesuai untuk menangkap imej dan teks biasanya uncapturable bahawa anda mahu untuk termasuk dalam perkara-perkara seperti sistem Bantuan tutorial dalam talian, manual, persembahan, bahan-bahan pemasaran, laman web, e-mel, dan lain-lain Ia adalah mudah untuk digunakan, dan tidak satu kerja yang benar-benar hebat menangkap barangan skrin anda fikir mungkin tidak boleh diakses. Kelebihan: skrin lengkap dan penyelesaian menangkap teks. 

Kesimpulan: HyperSnap adalah salah satu daripada skrin terbaik menangkap utiliti boleh didapati di pasaran. Kecil, cepat, ringan, mudah diakses dan mudah untuk digunakan. Dengan itu, anda boleh menangkap apa sahaja dilihat di skrin anda, sama ada teks itu, atau beberapa elemen skrin grafik. Terdapat program sangat sedikit di pasaran di dalam kelas ini utiliti. Untuk apa HyperSnap, ia adalah salah satu yang terbaik yang ada.

Walau bagaimanapun, anda perlu mempunyai alat seperti ini, HyperSnap mungkin salah satu pilihan terbaik anda.

Download link

 

No comments:

Post a Comment